Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Längesen nu...

Publicerad 2009-08-05 11:31:06 i Allmänt,

nu var det ett tag sen som jag skrev igen. Märker att det blir inte så ofta nu när det varit mycket med jobbet och flytten. O sen så har datorn varit upptagen i stort sett hela tiden. Nu har jag även fått tillbaka mitt mobila bredband så då kommer jag kunna sitta vid min dator igen o uppdatera :)

Nu sitter ja o väntar på att syster röd ska komma o hämta mig. Vi ska ner till stan o kika lite. Eller ja...hon ska shoppa o jag ska bara få ångest mellan klädställningarna. Ikväll blir de 40-års fest :) Syster blonds kille fyller år. Tur att man är ledig både idag o imorrn :)

På freda blir de Grisnils o Dublin Fair! Riktigt kul ska de bli. Va på Grisnils förra året o man var verkligen inte besviken efteråt. Magmusklerna fick sig en rejäl omgång. Däremot måste jag erkänna att jag börjar bli lite orolig med tanke på att det verkar som om de e ganska många som kommer hem till oss innan. Tur att man ska gå ner tidigt så att vi inte riskerar att bli vräkta vid första festen :)


O va kan man säga om Rasmus-situationen då... Ja det är i full gång. För tillfället är det en medlare utsänd från Familjerätten som ska försöka att få parterna att komma överrens utan att Tingsrätten behöver träda in. Men det vet nog alla som är insatta att det är inte tänkbart just nu. Edsvallaborna är inte folk som går att föra en normal dialog med, kanske för att de inte är normala heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela