Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Dan före dopparedan..

Publicerad 2009-12-23 10:45:02 i Allmänt,

...och massor har jag kvar att göra. Igår var jag och handlade på stan i 7 timmar. Kanske låter helt otroligt eftersom den här stan inte är speciellt stor...men de gick :)
Det är vid sånna här tillfällen som man får se hur mycke folk det faktiskt bor i denna lilla stad. Det var inte bara jag som sprang omkring igår och fixade julklappar i sista minuten. Och idag kommer fortsättningen..

Ska till Kga sen med mor och handla lite. Jag vet inte varför men jag har blivit julens valda shoppingsällskap i familjen tror jag. Jag har koll på precis vad alla ska få i och med att jag har varit den som har hjälp alla att komma på lösningar. Ujujuj... det är tur att jag älskar att shoppa! :)

Idag är det även dags att slå in alla julklappar och att städa o göra fint här hemma inför julafton och juldagen. Det verkar som om vi kommer bli ganska många på juldagen. Riktigt kul ska de bli. Känns otroligt bra att outfiten är klar iallafall...för både mig och Robban :)

Jag älskar verkligen julen. Tycker den ger en värmande känsla inombords. Speciellt när de man har köpt till öppnar sina julklappar och oftast så får man positiva reaktioner. De säger att julen är barnens högtid, men jag måste nog säga att den är min också. Kanske är barnet i mig som kommer fram :)

Jag måste ställa mig och baka sen också. Har lovat lillebror att han ska få snickerskakor imorgon, så det är väl bäst att jag håller det löftet.
Det verkar också som om vi faktiskt kommer ha en vit jul i år. Det gillar jag verkligen. Kommer inte ihåg när det va de sist. Nej jag antar att det är dags att börja här hemma så kanske jag o Robban hinner gå ner på stan en sväng. 


               
            






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela