Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härlig dag

Publicerad 2009-12-21 21:39:40 i Allmänt,

När jag vaknade i morse gick jag direkt upp och tände julgranen och satte på kaffe. Det var fortfarande lite mörkt ute och ljuset från granen värmde. Det var riktigt fint och jag kände direkt hur julkänslorna for runt i mig. Gick sen och kröp ner hos Robban igen och bara njöt av ledigheten. Sen kände jag kaffedoften och då gick jag upp.
En bättre början på dagen hade jag inte kunnat begära.

Gick sen hem till Anita och Nils och klippte dem så de är fixade inför jul. Sen var det dags att fara till Galaxen för att avverka dagens träning. Det gick inge vidare med styrketräningen idag på grund av att jag har så ont i axlarna och nacken så de blev att jag körde olika sorters konditionsträning istället.
Imorrn ska jag ner på stan med syster blond och fixa de sista julklapparna. Ska bli mysigt imorrn kväll när jag ska sätta mig och slå in dom. DÅ ökar julkänslorna drastiskt. Jag är förresten väldigt glad över att vi valde att vi skulle ha julgran i år ändå. Den är sååå fin och jag tror faktiskt det är den finaste vi har haft.

Nu på kvällen har vi varit hos svärmor och svärfar och hälsat på. Robban fick agera datahjälp också.

Så nu sitter man här med datorn i knäet och ska alldeles strax spendera lite kvalitetstid med min sambo och hoppas på att morgondagen blir lika lyckad som denna...


                                                    Älsklingen min...
                 



                 "Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela