Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Mys

Publicerad 2009-12-18 21:10:42 i Allmänt,

Idag har det varit en riktigt bra dag. Den började med att jag hade fått svar på kompletteringen från didaktiktentan och jag blev godkänd! Underbart! Så nu kan jag släppa den!

Fick sen besök av Hörfel som kom förbi efter jobbet. Nu sitter väl hon i soffan där på jobbet och bara väntar på att få gå där ifrån. Kan tänka mig att messen från Filipstad har varit många och en liten känsla av ångest har hon nog för att inte åka dit ikväll ;)
Sen va jag o Cissi ner till badhuset och tränade. Kändes konstigt o vara där o träna nu när jag varit van vid Galaxen. Men det gick riktigt bra faktiskt. Kände mig slutkörd när jag kom ut där ifrån. Mötte upp Robban och gick hem o fixade mat. När han sen stack ner på gymmet så bänkade jag mig framför datorn och spelade Euro truck, körde som en galning på slutet för o se hur mycke böter jag kunde få :)

Gick sen på en promenad till Coop och handlade lite gott till kvällen. Nu blir det att inta soffläge och sätta på en bra film. Ska ju upp o jobba imorrn så det får väl bli en ganska tidig kväll....kanske :)

Mycket konstigt kan man höra på dagarna... men ett rykte om att vi skulle ha magsjukan? De va nog det dummaste jag har hört... Det är ju inte ens ett vettigt rykte! Varför hitta på en sån sak?

Har en misstanke att det handlar om en eller flera personer som har en fullt utvecklad obegåvning att hantera sociala samspel och en viss problematik att få hjärnans kapacitet att räcka till och fungera!


               "Ordning är till för idioter. Vi genier behärskar även kaos"



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela