Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Slut för dagen...

Publicerad 2009-12-19 16:46:21 i Allmänt,

Nu har jag äntligen slutat och kommit hem till älsklingen.

Jag har funderat lite idag och jag ska ta fram julgranen sen. Jag vill ha den uppe. Varför ska vi ändra på det bara för att vi inte har Rasmus hemma? Vi firar ju jul ändå och kommer mysa till det på julaftonskvällen. Jag tror att jag inte kommer kunna känna någon julstämmning  om jag inte tar fram granen i år. Så den ska upp! Och fint kommer det bli!

Grattis Rasmus! Lille grabben fyller 13 idag. Tonåring e han nu :) Jag hoppas han har haft en bra dag med många presenter och god tårta och massor med annat smarrigt fikabröd.

Ikväll blir det mycket lugnt eftersom jag ska jobba imorgon med. Får bli att kika på en film och fixa nåt gott att äta. Tortillatårta vore inga fel!

Men nu ska jag in i duschen och skölja av mig röken från jobbet...



      "Det är inte problemen som är problemet, problemet är dom
                                 som skapar problemet"





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela