Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Snö!

Publicerad 2009-12-15 11:27:29 i Allmänt,

Det blev inget firande på Billen igår, det blev en promenad till Coop istället och köpte kött och potatis o sås och gjorde iordning en riktigt god middag! Jag lyckades verkligen med köttet!

Åh vilket härligt väder det är! Helt vitt på backen. Hoppas att det får vara kvar över julen. Jag kommer inte ihåg när vi hade en vit jul sist.

Idag ska jag ner på stan och kolla lite julklappar. Sen blir det träning och sen ska jag vara lite social med mina systrar. Tror inte jag kommer plugga nåt direkt idag. Ska läsa igenom redovisningen iallafall så jag har lite koll på läget :)

Jag känner att jag mår så mycket bättre idag nu när nästan allt som ska göras i skolan är klart. Jag lever upp på ett annat sätt och energinivån ligger på topp. Hoppas det blir ett bra träningspass idag också. Ska testa på 50 igen i bänkpressen. Jag SKA klara det i december! Det har jag gett mig f*n på!

Vet inte hur vi ska göra med julgran i år heller. Känns som om det kan kvitta eftersom Rasmus inte är hemma och pyntar den med mig. Jag får ta och prata med honom och se vad han tycker om han vill att vi ska ha en...

Nej nu är det dags att sätta på fejset och bege sig ner på stan...


      


"Alkohol är nödvändigt för en man så han kan ha fina tankar om sig själv, 
                                           ostörda av fakta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela