Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sovmorgon

Publicerad 2009-12-16 11:32:28 i Allmänt,

Gick inte upp förrän 10.15 idag. De va riktigt skönt att få sova ut. Känns som om jag behövde det.

Igår va jag nere på stan och inskaffade några julklappar. Så nu är det inte så många kvar. Börjar faktiskt längta till julafton nu. Det är så himla mysigt o se barnen öppna deras julklappar och få se deras miner. Blir roligare i år när William förstår lite mer och inte bara tycker att presentpapperet och snörena är det roligaste av allt :)

Känns lite konstigt i år eftersom Rasmus inte kommer vara hemma när han fyller. Känns som om allt blir lite bakvänt. Ingen 13-tårta i år alltså...

Träningen gick skitdåligt igår! Det va verkligen inte rätt dag att träna på. Allt drog ut på tiden på dagen och jag fick vara barnvakt och frisör så det blev träning vid 19.00 igår och då va kroppen helt slut efter dagens bravader.
Men men...jag va ju nere o träna iallafall!

Idag ska jag sitta och förbereda mig inför morgondagens redovisning sen blir det att njuta av ledigheten. Ska jobba i helgen också. Passar riktigt bra eftersom vi ska ha en lugn helg innan juldagen :) Sen så blir det ännu mer extrapengar som man får i januari då :) Blir att unna sig nåt extra nästa månad!

O snön låg kvar idag med...bra!


Nej nu är det dags att plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela