Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Stress

Publicerad 2009-12-09 14:07:24 i Allmänt,

Ja då va två skolarbeten till färdiga så nu är det bara att börja med nästa... suck..

Jag känner mig lite smått irriterad på detta med bloggen. Känns som om jag inte riktigt kan skriva vad jag vill då jag hela tiden blir granskad och mina ordval kan påverka framtiden för mycket. Hade det bara varit min egna framtid de handla om så hade de varit skitsamma men nu kan det påverka fler personer än mig..

Men är inte meningen med en blogg att man ska kunna föra sina tankar och funderingar utan att bli dömd för det? Nu syftar jag alltså på sådant som är sant, inget dumt påhitt eller förtal om någon, utan riktiga, sanningsenliga händelser från min synvinkel och mina åsikter kring det.

Jag blir bara så trött på människor som inte kan acceptera och inse fakta. Varför ska det vara så svårt att ge fan i o komma in o läsa min blogg om de ändå bara irriterar sig på vad jag skriver? Jag har sagt det förut, o säger de igen, läs inte då.

Men vad jag än skriver så vet jag att dessa människor gör det och sen går det ut över andra, och det vill jag absolut inte.

Nej jag får helt enkelt komma på nåt annat sätt för att kunna uttrycka mina åsikter...


eller varför inte lägga in lösenord på bloggen så kan ju bara de som jag vill läsa...

Nu ska jag iväg o vara barnvakt o så blir det joggingtur sen. Får se va William har för kul o säga idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela