Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Åska

Publicerad 2009-07-01 16:51:07 i Allmänt,

Jävlar vilka blixtar jag såg förut. Satt ensam på Mammas o Pappas altan och kikade ut. Man verkligen såg blixtarna klart och tydligt och inte bara som ett blänk på himmlen. Häftigt va de o de känns grymt gött nu ute.

Ledig idag...skönt som f*n. Imorrn med, sen blir de jobb freda, lörda o sönda :( Men men...blir o ta igen de man missar nästa helg istället.
De känns som om jag inte vill vistas hemma. Försöker att hela tiden ta mig iväg någonstans för att inte bli påmind om allt som måste göras inför flytten...
Sen så blir det så mycket enklare att inte bara spendera en massa tid o tänka på hur Rasmus har de om man har nåt att göra hela tiden...

Träffade Jompa o Agnetha igår...de lider mycket av detta de också. Agnetha tyckte vi skulle åka över, bara för o se om han mår bra. Men det kan vi inte göra. Chansen att Robban kan hålla sig lugn i ett möte med Jimmy är minimal och det skulle bara kunna sluta på ett sätt...

Så det är bara för oss att vänta... ha tålamod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela