Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Denna j*vla väntan...

Publicerad 2009-07-17 11:28:10 i Allmänt,

Angelica träffade Rasmus, Marlene o Jimmy i stan häromdan. De hade varit till familjerätten och pratat med dom. Så nu vet vi att de rör på sig iallafall, för det är familjerätten som tingsrätten satt ut som medlare. Men det är så otroligt jobbigt o bara gå o vänta! Vill att det ska vara klart nu...
Men Rasmus var tydligen inte sig själv. Inte lika glad o sprallig som han är annars. Puckona där borta har väl hjärntvättat honom...

O mitt upp i allt ska de börja krångla för Robban o försäkringskassan... suck... Blir så trött på detta..

En ljusklimt är iallafall att vi kommer antagligen att flytta redan nästa vecka :) På måndag är besiktningen av lägenheten så om allt går som de ska kan vi nog börja köra grejer på tisdag. Gött de ska bli o slippa det här mögelpalatset.
Jag har redan börjat inreda lägenheten i mitt huvud.

Ska till IKEA på måndag också :) Ska köpa ett databord o sen lite småplock. De blir o åka till IKEA lite senare sen i september när man vet precis hus lägenheten ska se ut..

Så nu är det bara att kasta ner det mesta i kartonger o svarta säckar. Är dock lite orolig hur mina tomatplantor kommer fixa transporten. För nu när jag äntligen har fått tomater på dom o en faktiskt börjar bli röd, kan jag ju inte kasta dom :)

Nä nu är det dags o fixa fejset o dra ner på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela