Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ett samtal...

Publicerad 2009-07-05 19:10:27 i Allmänt,

I torsdags ringde Rasmus... Rösten var hans...men det lät som en annan person...

Det enda han sa var att han skulle flytta till Marlene... han lät inte som sig själv... utan som om de hade suttit o sagt till honom va han skulle säga. En gång lät han som sig själv...när han berättade för Robban att han hade lärt sig flugfiske.
Jävla idioter! De fattar inte hur mycket de förstör honom!!!

Fan va jag saknar honom...

Men nu är det snart måndag och denna veckan som kommer skulle advokaten komma tillbaka o kontakta Tingsrätten. Det är bara o hoppas att det går bra. Att det slutar med att Rasmus kommer hem till oss. Känns som om jag snart åker o hämtar honom.

Han ska inte vara hos dom! De är inte bra för honom. Det skulle sluta med att han blir lika smart som Jimmy...

Ibland vore det bra om det fanns ett barnkort. Precis som ett körkort fast man var tvungen att ha det för att få ha barn...

Då vet jag två personer i Edsvalla som inte skulle ha en chans...


Saknar min gubbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela