Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Flytt o jobb

Publicerad 2009-07-26 22:30:41 i Allmänt,

Jahapp då har man flyttat nu då. Flyttade in i torsdags o det känns helt underbart. Skulle helst av allt bara vilja vara hemma o ställa iordning allt men har jobbat hela helgen. Han dock med en hel del i fredags när jag var ledig. Grejen är ju också den att jag låter ju inte Robban ställa saker o ting hur som helst så det är ingen idé att han ens försöker :)

Inget direkt nytt om Rasmus. Verkar iallafall som att det är igång med Tingsrätten o så nu men det verkar som om det kommer ta tid detta. Som tur är så börjar skolan snart och förhoppningsvis måste han skcikas hem till oss då.

Känns för jävligt, hela situationen. O jag börjar misstänka att de anar nåt på jobbet. För så mycket som hon frågar om Rasmus just nu, har hon aldrig gjort. Men jag orkar verkligen inte berätta hur det ligger till. Det blir sånt evigt tjat då från flera håll. Om hur man ska göra o vilka chanser man har och än de ena o än de andra. Det finns nämligen en expert där som vet precis hur allt är. Det kvittar vad det är så kan han allt, om han får säga det själv. Ingen skulle kunna göra något lika bra som han. Usch, känner hur irritationen tar över mer och mer.
I början av sommaren kändes det väldigt bra att få jobba o slippa skolan ett tag. Men mina åsikter har ändrats ju mer jag spenderat tid där. Inser varför jag tog tag i att börja studera :)


Nej nu ska jag gå o lägga mig. Jobb imorgon igen... Längtar nu till den 9 augusti då jag gör sista dagen o har två veckor ledigt innan skolan börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela