Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Måndag...

Publicerad 2009-07-06 19:51:13 i Allmänt,

Ingenting nytt från Rasmus... Men nu är det igång. Brevet till Tingsrätten är skickat från advokaten. Så nu är det att bara att vänta...

Har umgåtts med syrran o barnen idag. Skönt att dom är hemma igen så att de kan uppmuntra en. William är bara för underbar nu. Han pratar hela tiden och vad han säger har man så gott som ingen aning om. Ett antal ord går att urskilja men för tillfället så låter han mer som en fransman än en svensk :)

Skön vecka detta blir. Jobbar bara tisdag och onsdag. Sen blir de o ta tag i flyttpackningen. Syster röd ska komma med flyttkartonger på onsdag. De är ju bara tre veckor kvar tills vi flyttar. Oerhört gött ska de bli. Roligast blir o inreda :)

Dagens träning bestod av den vanliga motionsturen med syrran o 50 minuters pilates. Pappa fick despans på grund av poolbygget. Gött de ska bli när de e klara med det.


Dit ska jag ta Rasmus när han kommer hem. För han kommer hem. Att tänka nåt annat vore omöjligt. Han hör hemma hos oss....



Kommentarer

Postat av: angelica <3mamma till liam<3

Publicerad 2009-07-06 21:38:54

Där var han inte gammal rasmus :) Klart att han ska hem, annat kommer det inte o bli!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela