Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

På jobbet

Publicerad 2009-07-07 20:23:33 i Allmänt,

Ja då sitter man här o har precis skrivit klart det som behövde kompletteras på de senaste skolarbetet. Ibland e de allt bra snälla här, som låter en ta med datorn o skriva arbete för att slippa göra det hemma då det är annat som behöver göras. Så nu är det klart, men om det blir godkänt det vet man ju aldrig.


Inget nytt på Rasmusfronten. Jag har verkligen inget tålamod. Vill bara att det ska vara klart...


Nu längtar jag till helgen. Ta några öl på lördag o bara må gött... Känns som att alla sådana stunder behövs just nu...

Ingen träning blev de idag heller...jävla delade turer som förstör. Eller så kan det vara hos mig problemet ligger men det är mycket lättare att skylla på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela