Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Packning..

Publicerad 2009-07-10 08:56:44 i Allmänt,

Igår drog vi igång ordentligt. Nio flyttkartonger packades och mycket slängdes. Det blir att åka till tippen snart. Fy fan va mycke skit man drar på sig. En del kartonger var till och med redan fyllda med sånt som ska slängas, antagligen vid förra flytten men det blev istället att de fick en plats i garderoben för att kastas nästa gång istället. Ska försöka se till så att man har lite mera ordning nu i nya lägenheten. O det utrymme som skulle kunna användas som en "skitgarderob", kommer istället bli min egna "walking closet" :)

Idag kommer mamma o systrarna bort för att kolla på kläder som jag rensade ut i april plus en massa gamla tygbitar som ska föreställa gardiner och påslakan.

Nu har jag spenderat morgonen med att kolla på Greek. Har fastnat mer och mer i den serien, som egentligen verkar rikta sig mer mot 15 åringar. Antar att vi alla har en fjortis inom oss som kommer fram då o då :)


Inget nytt om Rasmus, eller från honom heller. Vi bara går omkring och väntar. Det ligger nu på Tingsrätten att gå vidare med det de har. Sen hur de gör o hur lång tid det tar, har ja inte en aning om. Känns så jävla svårt att bara sitta o vänta. Skulle helst åkt över och hämtat hem honom för längesen, men det skulle inte se bra ut för oss. Vi håller oss inom de lagliga ramarna, och misstagen får Jimmy o Marlene stå för...


Hehehe...så söta så. Detta är på High chaparall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela