Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2009-06-04 23:40:33 i Allmänt,

Nu är verkligen allt skolarbete klart! Gjorde precis de sista ändringarna som behövdes för att de ska kunna lämnas till läraren imorrn. Det känns sååå bra! Nu behöver jag inte börja oroa mig för skolarbeten förrän till hösten igen :)

Kom på mig själv med att jag låg igår kväll och funderade på den nya lägenheten och vilka möbler jag skulle ställa vart, o vilka tavlor som ska hänga på vilken vägg osv. Kanske va därför jag blev så trött o tvärslockna :) Så problemet med vilket program jag skulle titta på va då ut världen. Hann precis o se klart på SATC innan john blund kom o slängde Saharaöknen över mig.

Idag har ja varit på stan två gånger. Första me syster blond o andra me syster röd. Höll på o försäga mig ett antal gånger till blond om att ja skulle ner med röd senare för o titta på present. Syster blond är nämligen extremt nyfiken av sig, o att säga till henne att man ska leta efter present är ett stort misstag. Då kommer resterande dagar fram tills födelsedagen att bestå av tjatande.

Nej nu blir de sängen... ska in o spoona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela