Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Kaos

Publicerad 2009-06-25 17:01:25 i Allmänt,

Vet att det va längesen jag uppdatera nu...men det har varit ett kaos senaste tiden. Rasmus åkte till sin mamma, torsdagen innan midsommar, och skulle komma hem på söndagen. Nu har idioterna där borta bestämt att han ska flytta dit och vår möjlighet att prata med Rasmus har varit begränsad. De har antagligen lovat honom guld och gröna skogar och att han ska få både det ena o de andra om han flyttar dit...

Det är väldigt rörigt just nu, jag vill bara att gossen ska komma hem. Robban ska träffa advokaten imorrn och förhoppningsvis drar de igång på allvar till veckan..

Hur fan kan man vara så jävla dum i huvet att de inte tänker på hur mycket detta skadar Rasmus! Det är ju han som kommer i kläm! Men det är antagligen inte lätt att tänka över huvud taget när det är helt tomt innanför pannbenet.

O mitt i all kaos ska ett jävla isländskt virus komma till stan också... har tullen aldrig hört talas om karantän? Eller varför inte utvisning? Sänk hela ön vet ja! Den tillför inget ändå som inte nåt annat land kan ta hand om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela