Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Nervös

Publicerad 2009-06-09 13:14:40 i Allmänt,

Snart ska jag iväg o jobba. Ska jobba från 15.00 till 07.30 imorgon. Lite nervöst känns de o jobba natt. Det är iofs sovande men ändå. Sova hos nån som jag bara träffat två gånger tidigare. Sen så kommer de kännas konstigt att sova utan Robban. Undrar om jag kommer kunna somna överhuvudtaget. Jag kommer plocka med mig en bok så jag iallafall kan ligga och läsa. Sen så har jag ju msn i mobilen så de blir väl o vara online där hela natten :)

Känns som om det inte hänt så mycket de två senaste dagarna. Jag har bara varit. Känner mig lite nedslagen. Vet inte varför men det är som om jag inte riktigt lever. Kanske är det så att jag har varit så van vid att haft mycket att göra, att nu när friheten äntligen är här, så känner jag mig tom. Jag har liksom inget att direkt sträva efter. Visst, vi ska ju flytta snart så packa är väl något som egentligen borde finnas på mitt dagsschema. Men fortfarande har vi inte fått några kartonger o pengar till att köpa några har inte funnits heller. Men så fort kartonger finns så är det dags att börja.

Såg att skattepengarna kommer imorrn också :) Då ska jag ner till intersport o köpa mig nya löparskor o sen så blir det att köpa en ny jacka. Så jävla synd att vi inte har så stort utbud här i stan när det gäller affärer, men jag tänkte att jag skulle ge Metro en chans. Sen får vi se om det blir några nya skor också. Börjar gilla dessa gladiatorskor mer och mer :) Annars kan jag säkert hitta några andra. Det brukar inte vara några problem.

Tänkte att jag skulle sticka till badhuset imorrn när jag slutat vid halv åtta. Måste ner o träna. Känns så jävla segt nu. Det gick fort de första månaderna att gå ner i vikt men nu känns det som om jag bara står still. Får se till o ta tag i det här nu. Promenader varje dag, löpning mån, ons o fredag, och sen badhuset minst två gånger i veckan. DET är mitt nya strävansmål. Får återkomma med resultatet.

Nej nu ska jag väl försöka o fixa nån mat...undrar va de ska bli...kyckling o grönsaker m. linfröolja kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela