Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sista natten...

Publicerad 2009-06-15 14:34:57 i Allmänt,

Jaha då sitter man här igen o väntar på att åka till jobbet. Känns väldigt skönt att det är sista natten jag gör nu. Sen är det ett dagpass på onsdag sen är jag ledig fram till tisdag :)

Längtar grymt till midsommar. Ska först besöka mamma o pappa o sedan blir det att åka till Robbans bror o vara där resten av kvällen. Ska bli så gött o öppna första ölen :)

Det är bara att konstatera...Rasmus är knäpp :) Han hade pratat med Robban här om dagen och ville frosta ur frysen. Robban sa till honom att när det ska göras så måste nån av oss vara med för det är inte bara o stänga av frysen o tro att det blir bra. O Rasmus blev sur! Haha, vilken 12-åring blir sur när de inte får frosta ur frysen? :) Knäpp-unge ;)

Fy fan hur det ser ut här hemma. Men jag har bestämt mig för att jag tänker inte vara den som tjatar. Det finns inte en enda ren yta att gå på. Sen så har vi flytten också, o packat har vi inte börjat med än. Gött stressigt de kommer bli nästa månad. Men men...antar att inget blir gjort förrän jag tar tag i det. Fattar inte varför det ska vara så egentligen. Men så är det oftast här hemma. Om jag hotar med att ha sönder crossen kanske melodin blir annorlunda?

Jävla cross-jävel.... hoppas den brakar ihop snart...

Kommentarer

Postat av: Hörfel

Publicerad 2009-06-16 20:06:13

ja kan hjälpa dig med crossen... ;).. hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela