Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sommarlov :)

Publicerad 2009-06-05 20:50:05 i Allmänt,

Nu är det över. Ingen oro för skolarbeten eller något annat som har med skolan att göra. Nu är det jobb som gäller och att hoppas på en underbar sommar. Imorrn drar jobbet igång. Ingen rast o ingen vila. Men som sagt... jag får se till o tänka på lönen som kommer med arbetet så blir det lättare att stå ut.

Jag har intagit en roll som spelmissbrukare. Jag fick Sims 3 hem i brevlådan idag :) Lyckan var gjord. Riktigt kul va det. Har ju längtat efter detta i över ett års tid nu. Så nu antar jag att jag kommer sitta vid datorn ännu mer än vad jag redan gör. Som tur är brukar min spelperiod lugna ner sig efter att ha spenderat ett antal timmar med spelet och jag kan återgå till vardagen :)

Nu blir det o mysa med film o godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela