Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

suck...

Publicerad 2009-06-29 21:59:18 i Allmänt,

fortfarande har inget nytt hänt på rasmus-fronten. Han är fortfarande kvar hos sitt pucko till mamma o hennes fjant till man. Denna ovetskap tär på mig. Vi har inte en aning om hur han mår eller vad de säger till honom där borta. De skulle lika gärna kunna lura i honom att vi inte vill ha honom... Jag hoppas verkligen inte att de gör de utan att de har lite mer vett än så...


Lördagen behövdes för att kunna lägga denna jobbiga situation åt sidan. Va nere i Rudskoga vid Skagern och badade o sola under dagen. Träffade mina änglar och de fick mig att se lite ljus i detta mörker.
På kvällen bar de av till Mastis och det va verkligen jättekul! Det var en jättelyckad dag och kväll...

Men på söndagen var man tillbaka till vardagen och de elände man lever i... Trots att jag försöker att tänka på annat, och trots att det är underbart väder och annars väldigt bra, så mår jag inte bra... Jag vill att han ska komma hem nu...älskade Rasmus...

Kommentarer

Postat av: angelica <3mamma till liam<3

Publicerad 2009-06-30 23:25:38

Hoppas verkligen att han kommer hem snart mosters lille fis unge :) Så jävla tragiskt detta :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela