Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Vardag igen

Publicerad 2009-06-02 16:47:18 i Allmänt,

Ja då var helgen över. Ska bli skönt att ta det lungt ett tag nu :)

Det började i fredags med att jag gick här hemma och plockade lite och första ölen öppnades kl 15. Lite tidigt kanske men gott var det :) Några kompisar kom hit för att sedan tillsammans gå ner på fastingen. Satt på ett annat ställe innan och drack lite mer och sen blev det stan. Gick förbi radiobilarna och det slutade med att vi var några stycken som åkte. Jädrar va kul de va! Ont gjorde det också. Har ett stort blåmärke på benet som kan intyga det :)
Sen gick vi till mastis och där va de jättemycke folk. Gick sen hemåt o Robban va sugen på efterfest. Jag hade dock bestämt mig för att jag skulle hem. Kände mig otroligt sleten och ville absolut inte vidare. Trodde Robban hade bestämt sig för att dra iväg men han följde med hem. Fick låna hans skor efter en bit. Hade otroliga skavsår på mina fötter och efter att ha gått barfota ett tag så var han snäll o låna ut sina skor.

Tvärslockna när vi kom hem.

Vaknade vid halv elva dagen efter. Kände mig riktigt pigg och var redo att fortsätta. Cykla ner till Träslottet o käka mat o drack en cider. Sen slog baksmällan till. Ville bara hem o lägga mig. Väl hemma bestämde vi oss för att vi struntar i att gå ut. Vi kunde lika gärna ta en myskväll hemma. Men efter att ha sovit några timmar ångrade vi oss. Vi ringe timmy o angelica o bestämde att de skulle komma hem till oss o några kompisar till dom skulle följa med också. Lite surt smakade vinet men det gick ner. Ja o angelica fick peppa varandra då båda två var sega efter gårdagen :)
Det slutade med att vi gick till mastis. Gick förbi alla krhamns uteserveringar men det var så gott som fullt överallt.
Där träffa vi mycke folk o trevligt va de!

Så denna helgen va riktigt lyckad. Men jag har insett varför jag inte brukar dricka två dagar på raken. Men nu är det gjort o de e väl bara att ladda inför nästa år och fastingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela