Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

17 Juni

Publicerad 2009-06-17 21:01:31 i Allmänt,

Äntligen! Nu är det klart! Jag har klarat av varje pass utan att röka en enda gång :) Såå stolt över mig själv!
Nu är jag ledig i 5 dagar och det kan inte kännas annat än underbart.

Fast jag mår väldigt bra när jag tänker på min ledighet så finns det ändå saker som ligger och svider i bakhuvudet på mig. Men jag antar att det inte är meningen att det ska vara för bra. Det som stör mig är att man aldrig kan få känna sig helt nöjd. Alltid måste det finnas något negativt i ens liv som förstör för att kunna känna den optimala lyckan.

Men jag har hört att det inte ska vara lätt att leva. Att alla människor, oavsett deras levnadsförhållanden, inte är helt nöjda med sitt liv ändå. Men det skiter jag faktiskt fullständigt i.
Jag vet inte om jag talar för mig själv men jag skulle vilja ha sinnesro. Ett liv där mina bekymmer inte är så svåra att jag inte kan lösa dem. Jag vill att livet ska bli lite enklare!


Jag antar att problem stärker en som person då man löser dem. Men hur gör man då med de problem som det känns som om det inte finns någon lösning på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela