Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Det närmar sig... :)

Publicerad 2009-05-28 17:05:45 i Allmänt,

Sitter här o längtar ännu mer till helgen. Barnvakt inför imorrn har löst sig. Monica o Björn ställer upp och räddar våran fredag. Ska alldeles strax ner till bolaget o inhandla drycken för helgen. Mycket kommer det bli :)

Jag insåg att jag måste gå ner på stan imorgon och inhandla en ny klänning. Den jag beställde från ginatricot kändes inte rätt. Den var jättefin till viss del samtidigt som den inte kändes bra. Så de blir o skicka tillbaka den och kolla efter en annan. Jag kan ju inte använda någon gammal klänning i helgen :) Nytt ska de va!
Bara att hoppas på att jag hittar något. Den här stan har ju inte världens största utbud när det gäller affärer med snygga kläder. Men men...det är väl bara o ta tåget över till Kd om de krisar ;)


Wohoo va jag längtar efter imorrn! Hoppas, hoppas att vädret blir bra så de blir att sitta på balkongen :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-02 11:29:43

Hur har helhen varit?

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-05 23:41:18

Blogga oftare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela