Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ge mig helg!

Publicerad 2009-05-27 20:59:17 i Allmänt,

Imorrn ska jag gå brevid på ett nytt ställe. Mycket spännande. Men det enda som cirkulerar i mitt huvud nu är helgen. Gud va gött de ska bli o sätta sig på balkongen o ta sig en kall öl i solen! :)
Gött att hörfel kan vara med på freda iallafall...lite svikare e hon ;)

Men men...problemet just nu är att ha barnvakt på fredag, annars blir de bara lördan. Får hoppas att det löser sig....


         

Kommentarer

Postat av: hörfel

Publicerad 2009-05-29 18:30:50

ääääääääääääsch... sviker inte jue.. är jue i alla fall med på fredag :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela