Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härligt härligt

Publicerad 2009-05-25 22:43:19 i Allmänt,

Yes ja klarade av de tråkiga jobbdagarna, trots att det kändes ganska motigt ett tag. Tog med mig datorn igår kväll o satt där o skrev skolarbete meddans hon spela bingolotto. Riktigt gött va de. Tiden gick mycke fortare då.

Idag va jag hurtig o tog en joggingtur på morgonen :) Sen hem o käka o drog sen ner på stan med Hörfel. Satt o titta på folk. Haha, de finns allt en hel del konstigt folk här i stan. Kom fram en man o börja prata med Hörfel om att hans fru eller dotters mormor eller va fan de va, skulle tatuera in en orm på armen, för en orm, ja de va hon hehe. Han hade inte hissen åkt ända upp på...den hade stannat på fyllevåningen antagligen :)

Sen va jag bort till syster blond en sväng så fick mina syskonbarn leka av sig lite :) Undrar vilka som hade roligast, jag eller dom hehe.

O efter de va de dags för den vanliga motionsturen med syster röd o pappsen. Gick riktigt bra faktiskt. Gött när de va gjort iallafall.

O nu sitter man här och ska alldeles strax krypa ner i sängen och ligga på armen lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela