Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Jahapp...

Publicerad 2009-05-21 19:22:33 i Allmänt,

Sitter här o förbereder mig på en helg med mycket tjat och många långtråkiga stunder. Tur att ja har hörfel som jag jobbar med iallafall :)

Grymt seg dag idag. Var till syster röd en sväng o åkte till maxi o handla lite. Så nu finns de iallafall nötfärs i frysen så nåt går o fixa. Va extremt mycke folk på maxi idag. Eller ja, folk o folk vet ja inte om jag kan kallat. Varselser va de. Trängdes med pensionärerna, som av någon anledning har fått för sig att de har ständig förkörsrätt, va det än gäller.

Usch va jag är uttråkad. Känns som om jag skulle kunna lägga mig o sova eller nåt. Men gör jag det så går ju tiden snabbare, o gör den det, så är det ju kortare tid kvar tills jag ska börja jobba.

Varför ska hela livet vara ett dilemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela