Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Nerbäddad

Publicerad 2009-05-20 22:23:50 i Allmänt,

Nu sitter jag här med datorn i knäet, kuddar uppuffade bakom ryggen och väntar på att något bra ska visas på tv:n. Fick en hel del gjort idag, trots att det kändes som om det skulle bli en skitdag när jag klev upp ur sängen i morse.

Umgicks med äldsta storasyster och William en stund på förmiddan. Denne pojk är så underbar. Satt på golvet i deras vardagsrum och sjöng med till deras Tweenies-dvd och en känsla av välbehag sänktes över mig varje gång William försökte sig på o ta höga noter. Tilläggas bör nog, att han är bara 1 år och 8 månader.
Sen tittade han på mig o log, klappade sina händer och sa "blaaa", vilket betyder bra. O så samma visa om och om igen. Konstigt att de aldrig tröttnar :)

Plocka lite här hemma under kvällen, trodde vi skulle vara fler som grejjade men det slutade med att jag gick omkring och fixa det mesta, vilket inte är så ovanligt, så jag borde ha lärt mig vid det här laget. Men men....skitsamma. Det värsta är att jag har ingen lust allt till o städa nu när jag vet att vi ska flytta. Iofs e de inte förrän i augusti men ändå. Lusten att fixa iordning hemmet o så är helt och hållet borta.

Va på bio igår, Änglar och demoner. Vet inte riktigt om jag kan rekomendera den. Iallafall inte att se den på bio för så bra var den inte. Den kändes lång och onödigt utdragen. Den hade säkert kunnat kortas ner en halvtimma. Men men, gratis är gott :)

Hade lille Liam här ikväll också. Go pojk de :) O har en lungkapacitet som heter duga haha. Det slutade med att jag satt på golvet i hallen med honom i knäet och dammsög. Dammsugarn var nämligen väldigt spännande, och även det enda som fick honom att bli tyst. Han var så extremt trött men skulle absolut inte somna! Så där satt vi, på golvet i hallen och dammsög samma fläck om och om igen. Men han var nöjd, och det var huvudsaken :)



                                          Min älskade William
 

Kommentarer

Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Publicerad 2009-05-20 22:59:31

Tack så hjärtligt för hjälpen :D Haha dammsugaren, kan tänka mej hur ni såg ut!! & lungkapacitet ska gudarna veta att han har ojoj ;) Sov gott!!

Postat av: Hörfel

Publicerad 2009-05-20 23:04:16

BLLAAAA Talfel, har du städat =) OH SHIT.. hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela