Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Wohoo!

Publicerad 2009-05-24 07:39:15 i Allmänt,

Nu ska jag snart iväg och göra första turen på sista arbetsdagen för denna gång. Jag känner mig redan lyckligare :)

Det löste sig faktiskt en hel del igår. Nu känns det ganska skönt, men det finns fortfarande där i bakhuvudet. Det finns ju ingen garanti för att det inte kommer tillbaka, eller det som gjorde att grälet blossade upp, kommer hända igen.

Det är bara och hoppas på att han förstod va jag sa till honom... o jag vet inte om jag är blåögd, men jag tror att han gjorde de.

Älsklingen kompenserade sina handlingar med en mycket välbehövlig ryggmassage igår... :)

Nej nu är det dags för mig att sticka iväg... plikten kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela