Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Äntligen helg!

Publicerad 2009-10-01 13:43:42 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från skolan och njuter av ledigheten. Ska få i mig lite kvarg innan jag o Robban ska sticka ner till Galaxen och träna. Detta blir tredje passet denna veckan och jag mår toppen av det. Det är en enorm skillnad att träna på Galaxen jämfört med Badhuset. På galaxen finns mer maskiner och det är en mycket större lokal än det källarutrymmet som finns på badhuset. Det roligaste av allt är att jag och Robban tränar tillsammans. Vet inte varför jag inte velat göra det tidigare men nu när vi är i gång är det skitkul, rent ut sagt.

Imorrn är det fredag och då kommer Rasmus till oss igen. Undrar vad vi ska hitta på denna helgen. Imorrn kväll bestämde han redan förra helgen att då ska han till Bygget igen. Han hade ju jättekul där och träffade många gamla kompisar, så jag förstår honom. Sen så blir det nog en lugn myshelg med filmer och gott.

Det känns som om jag mår så mycket bättre nu. Helt bra är det inte men om jag jämför med hur det var för en månad sedan så är skillnaden enorm. Tror att mycket släppte nu när vi äntligen fick träffa Rasmus. Men målet är inte nått än, och dit ska vi komma. Kosta vad det vill...


                    "Åsnan känns igen på öronen, den dumme på talet "





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela