Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Känns bra

Publicerad 2009-10-16 16:42:14 i Allmänt,

Rasmus ringde igår och frågade om det var okej att han blev kvar hos Marlene o Jimmy i helgen för Jimmys syster och barn skulle komma och hälsa på. För oss var det okej. Det känns jättebra att det börjar bli ordning. Att han ringde i så pass god tid innan och frågade och inte i sista minuten som det brukar vara annars.

Kanske kan det bli ordning på det här... det är ju ett plus när kommunikationen fungerar...

Känner mig orolig för nästa vecka. Första mattetentan skrivs på torsdag. Inser att jag behöver förbereda mig mer än vad jag har gjort. Får bli att ta hand om det i helgen och början av veckan.

Snart ska jag o Robban hem till Anita o Nils. Jag ska hjälpa Anita med håret, färg och klippning är beställt. Får se om det kanske blir att ta någon öl tillsammans.
Men innan dess ska min sega gubbe se till o duscha o grejja sig. Tur att han är kille o inte behöver spendera en timme framför spegeln :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela