Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Lugnet efter stormen...

Publicerad 2009-10-11 22:38:45 i Allmänt,

Så nu sitter vi här, själva igen efter en helg med full av liv och rörelse. Rasmus hade med sig sin kompis hit och det har gått jättebra. De har härjat lite här och där. De va till badhuset och sen har Rasmus skyjumpers använts ordentligt.

Det känns lite konstigt att sitta här och det är helt tyst runt omkring, förutom ljudet från TV:n. Det är lustigt hur mycket två tonåringar kan bidra till ökad ljudnivå.

Angelica och Lars var förbi förut så jag klippte dom. Det blev jättebra. Sen fixa jag, Robban och Josse mat, fläskfilé, hemmagjorda potatisklyftor och bernaiesås. Riktigt gott blev det.
Imorrn är det skola igen efter nästan en veckas ledighet. Kan väl inte direkt påstå att det ska bli kul att komma tillbaka. Längtar efter julledigheten nu.


Längtar efter lugnet...



"Ni är inte helt värdelösa, ni kan fortfarande användas som ett dåligt exempel"




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela