Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Rolig helg..

Publicerad 2009-10-19 12:03:01 i Allmänt,

I fredags stack vi hem till Anita o Nils o jag fixade deras hår. Det blev jättebra och de blev nöjda båda två. Sen bjöd de på mat o dryck och ännu mera dryck :)
Det slutade med att vi gick där ifrån vid tre- halv fyra.

Vaknade upp på lördag morgon och kände mig riktigt pigg. Syrran kom o hämtade upp mig vid tolv o så drog vi ner till stan för att köpa present till mamma o pappa som firade 40-års jubileum. Det blev en chokladask med hjärtan, en flaska amarulla och en jättefin blombukett. Se nstack vi o köpte mat o åkte hem till oss och åt.

Vid fyra mötte jag o Robban Jenny o så gick vi hem till Mor o Far. Men där drog allt ut på tiden på grund av att brorsan var med om en olycka på handbollen och fick åka till akuten i Karlskoga. Som tur var gick allt bra och han hade "bara" fått en rejäl muskelsträckning i ryggen. Så stackarn kan inte gå ordentligt eller röra på nacken och ryggen för mycket. Men det hade ju kunnat gått mycket värre.

Sen blev det kallskuret och potatisgratäng och kex o ost. Jättegott! Och mer dryck :)

Det var en jättemysig kväll o när klockan var 22.30 så gick vi hemåt..

Nej nu ska jag sticka hem till Anita och göra slingor i hennes hår o sen blir det o sticka till Galaxen och träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela