Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Stackars lilla idiot...

Publicerad 2009-10-06 22:09:46 i Allmänt,

... som inte har så pass mycket vett att han förstår att det bara blir värre för han själv.

Det är konstigt vad en del personer kan gå från att vara en äcklig feg mes i nyktert tillstånd till en tuff macho snubbe så fort alkoholen kommer i kroppen. Att han sedan inte ens kan göra sig förstådd i sina hot-sms på grund av extremt allvarlig ordblindhet, gör det hela bara ännu mer skrattretande! Vem tror han egentligen att han är?!
En 3-åring skulle kunna stava bättre och dessutom vara mycket mera skräckingivande. Jag har f*n mer respekt för en lövhög än för den personen!

Jag skulle vilja ge ett tips om att nu är det nog dags att börja växa upp. Lägg av med dessa lama försök att hota oss och gå tillbaka till skolbänken så du kan göra dig förstådd!


   "Ju mindre hjärna man har i huvudet, desto mer plats finns där för dumheter."
                                                                                                           Zarko Petan



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela