Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Mina tankar, mina åsikter, mitt val att skriva!

Publicerad 2009-09-24 16:26:03 i Allmänt,

En fågel viskade i mitt öra att tydligen är det några som stör sig på vad jag skriver här på bloggen. Men nu är det som så att vi har något i Sverige som kallas för yttrandefrihet. Och sen så är det faktiskt som så att det jag skriver, är mina åsikter kring den nuvarande situationen och det är det ingen som kan ta ifrån mig. Om det är någon eller några som stör sig, skit i o läs min blogg då! Det är ju heller inte som så att det som jag skriver är lögner, sen om jag kanske missuppfattat något så visst, men rätta mig då.

Först började jag fundera på om jag kanske skulle sluta blogga ett tag, men nej, varför skulle jag göra det för? Jag skadar ingen med det jag skriver, bara säger sanningen om de uppfattningar jag har fått.

Rätta mig om jag har fel, men står det bara ord mot ord, så är det självklart att det är mitt som vinner!


                                  "Det finns inget värre än aktiv dumhet"
                                                                                
- Goethe

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-25 19:05:28

Nu så hittade jag bloggen, vad kul. Ska kolla in här lite då och då.

Kram Agnetha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela