Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Underbar helg

Publicerad 2009-09-29 15:26:17 i Allmänt,

Rasmus kom som han skulle i fredags. Jag va barnvakt till kl 16 så jag kunde inte vara med o möta honom vid bussen. När jag kommer hem kliver jag in i en komplett lägenhet. Hela atmosfären kändes annorlunda tack vare att Rasmus hade kommit hem. Fick en bamsekram och jag ville inte släppa taget.

Fredagen fortsatte med smilebanden uppe vid öronen. Fick trevligt besök av Jompa o Agnetha. När de hade åkt ringde Rasmus runt till kompisar och tillslut for han upp till Bygget.

Lördag åkte vi till Åtorpsmarken. Fanns sååå mycket man skulle ha kunnat handla. Men jag överlät handlandet till Rasmus :) Han fixade det bättre än mig :)
Vi hade tänkt gå på bio på lördag kväll men när jag kom hem efter handbollsmatchen kom Rasmus fram, satte sig på knä o frågade om inte Robin kunde få sova över. O vem kan säga nej till nåt sånt?

Hela helgen löpte på, och alldeles för fort gick den. Kände att jag inte va redo att släppa honom när det var dags. Men nu kommer han hem varje helg och jag längtar redan efter att det ska bli fredag!


        "En idiot finner alltid en ännu dummare som beundrar honom"





Kommentarer

Postat av: agnetha

Publicerad 2009-10-01 00:51:15

Vilket bra ordspråk!!! Det stämmer precis.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela