Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Irritation...

Publicerad 2010-04-25 18:22:53 i Allmänt,

Jag har så fruktansvärt tråkigt. Har hamnat i ett stadie där jag känner mig rastlös samtidigt som jag inte har ork eller lust att göra någonting. Jag håller på att avinstallera Sims 3 för att sedan kunna installera det igen. Nåt var fel på spelet och det ville inte uppdatera sig, vilket resulterade i en massa buggar och krångel. Men efter det vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet dock att jag borde plugga men som vanligt kommer väl det att ske ikväll när paniken och stressen tar tag i mig.

Jag måste förresten ta tag i min blogg och ändra designen på den. Problemet är att jag har inte en aning om hur man gör! Knappa in lite koder och sen är de klart, säger endel. Jaha! Men vilka koder? Hur vet jag vad som är rätt. Jag lovar att slutprodukten då skulle bli katastrof! Nej jag får helt enkelt be någon kunnig person att hjälpa mig.

Jag har ont också. Lite i hela kroppen men mest av allt i halsen och i käken. Vet inte om jag har legat och tuggat inatt men det känns som om jag skulle ha någon konstig spänningsvärk i käken. Konstigt konstigt. Det är säkert Robbans fel. Hur man än vrider och vänder på det är det alltid männens fel :)

Jag vet inte vad det har varit med mig senaste tiden men jag har känt mig väldigt lättirriterad. Och det har varit gentemot alla. Små saker som stör mig läggs på hög och blir sedan till vredesutbrott och personen som står mitt i haglet av ilska är Robban. Jag har insett att det inte är lätt att leva med honom men det är f*n i mig inte lätt att leva med mig heller när jag blir ett sådant här hormonmonster. Det är tur att vi älskar varandra trots våra brister och klarar av dessa tillfällen.
Jag har en känsla av att det kan vara som så att min kropp och mitt psyke börjar säga ifrån nu gällande skolan och att det helt enkelt börjar bli för mycket.
Som tur är så är det inte långt kvar tills det är sommarlov men det känns som om vägen dit är just nu väldigt lång och tråkig.

Nej nu får jag banne mig se till o ta mig i kragen och börja plugga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela