Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Roadtrip

Publicerad 2010-04-25 11:00:19 i Allmänt,

Igår skulle jag, Syster röd och Jina ha stuckit till Vaggeryd på hundutställning. Men trippen blev ändrad en timme innan avfärd. Vaggeryd lades ner och istället stack vi till Ullared. Vi hade verkligen skitkul tillsammans och resan dit och hem var roligare än själva målet. Visst det fanns mycket i Ullared men det var allt mycket skit också. Lite väl mycket "billighetsvarning". Jag skulle nog inte direkt sticka dit och handla en massa kläder då det mesta såg väldigt VÄLDIGT billigt ut. Men kul hade vi och det blir absolut inte sista gången som vi gör en sån här "tjejresa". Det var verkligen längesen som jag skratta så mycket som jag gjorde igår. När vi var ca  minuter från hemstaden så märktes det på oss att vi började bli lite sega. Jag somnade nästan i baksätet ett antal gånger. Vid 21.30 var jag hemma och intog soffläge efter att ha delat ut de inköp som jag gjorde. Rasmus blev jätteglad för kikaren och nu kan han spana på fåglar på längre håll.

Idag blir det att grejja här hemma sen ska jag plugga också. Ingen ro och ingen vila. Men nu ska jag börja färga håret :)




Några foton från resan :)

       




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela