Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sommarluft

Publicerad 2010-04-29 21:59:03 i Allmänt,

Va underbart härligt det är ute. Sitter nu på balkongen och njuter av att luften är varm trots att klockan är 22.00. Nu dröjer det inte länge förrän sommaren är här.

Jahapp...va har jag gjort de senaste dagarna då. Känns som allt och ingenting.

Jag har varit ledig sen i tisdags och det är riktigt skönt. Iofs så har vi tenta på onsdag som jag måste plugga till men de kommer väl bli som vanligt att jag gör det i sista minuten.

Jag, Rasmus, Syster blond och hennes barn va på cirkus igår. Jag va riktigt nervös att även denna gång få bli utvald av clownen men jag klarade mig. Det vred om sig i magen på mig varje gång han kom ut och jag såg hans blick flyga över publiken som om han letade efter sitt nästa offer. Syrran fick för sig att jag skulle dra till mig han så varje gång så flyttade hon sig en bit ifrån mig haha. Men vi klarade oss allihop.

Jag har även gjort i ordning på balkongen med blommor och nya dynor m.m. så nu är det riktigt mysigt här ute. Tog mitt förnuft till fånga och insåg att det inte var någon idé att jag försökte mig på att sy nya överdrag till de dynor jag redan hade, så jag köpte nya istället.

Allt känns så lugnt och skönt här hemma nu. Känns som om det mesta börjar ordna upp sig. Mitt humör är lugnt och jag mår riktigt, riktigt bra. Kanske är det att sommaren är på gång som gör att humöret är på topp, så gott som alla dagar.

Imorrn är det fredagsmys och det ser jag fram emot. Det är lika mysigt varje fredag som familjen spenderar kvällen tillsammans med god mat & godis.

Men nu börjar jag bli riktigt trött. Natti natti!


                         

Kommentarer

Postat av: agnetha

Publicerad 2010-05-01 16:19:47

låter som om du och de dina har det gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela