Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Upptagen...

Publicerad 2010-04-05 13:13:09 i Allmänt,

Jag vet att det va längesen jag skrev någonting men jag har helt enkelt inte haft tid. Har jobbat hela förra veckan, förutom igår, och då var det så mycket annat som skulle hinnas med. Jag får helt enkelt ta en liten paus från bloggandet och återkomma när det finns tid till det. Ska alldeles strax fixa mat och sen ska jag tillbaka till jobbet.

Förhoppningsvis kommer jag ha mer tid i veckan då jag kommer vara helt ledig. Det ska bli så skönt att bara kunna slappna av lite. Iofs så har jag en hel del litteratur som jag måste ta tag i och läsa denna vecka men jag har ju hela veckan på mig...

Kommentarer

Postat av: agnetha

Publicerad 2010-04-11 19:24:38

Byt blogg och meddela dina vänner den nya. Då slipper du dessa BLOGGTROLL!!!!! Du kan kopiera över den nuvarande till den nya.

Kram agnetha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela