Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Äntligen

Publicerad 2010-02-01 09:10:52 i Allmänt,

Nu känns det som om allt börjar ordna upp sig. Jag känner mig lugnare och mycket gladare. Det kommer nog bli bra i sluändan. Vad skönt det är att efter ett halvår eller mer med massor av problem och hinder, kunna få njuta lite av livet.

Jag hade tänkt att jag skulle sova länge idag men jag vaknade ändå vid åtta. Iofs kanske det är bra, då hinner jag få mera gjort på dagen och behöver inte känna det som om jag har sovit bort den. Jag tänkte jag skulle gå ner på stan här sen och kanske, kanske hittar jag motivation till att träna :) Ska även till Jejje sen och hjälpa henne med håret. Kanske ska kolla om hon även kan hjälpa mig att fixa till den svintobloll till hår jag har.

Nej nu är det dags för frukost sen blir det att läsa lite Pelle Svanslös haha.


Ha det gott!


"För att varje morgon ska kunna rymma ny möjligheter måste vi låta gårdagens
besvikelser tillhöra gårdagen och börja dagens vandring med tom ryggsäck"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela