Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Första turen avklarad

Publicerad 2010-02-02 12:55:48 i Allmänt,

Jahapp då har man hunnit med att jobba morgonpasset och varit på medarbetarsamtal. Samtalet gick jättebra och jag fick mycket beröm av min chef. Känns alltid kul att höra. Nu sitter jag här med datorn i knäet och funderar på om jag kanske skulle vila en liten stund innan det är dags att gå till jobbet igen. Men det blir väl som vanligt att jag inte kan koppla av...

Det blev inget hårfix igår med Jejje. Får se om de kanske blir imorrn istället. Beror lite på om jag hinner och om jag ska ut och gå.

Imorrn ska mamma också till universitetet så jag kan åka bil med henne. Vi slutar inte samtidigt så jag får se om jag eventuellt åker till stuvbutiken och kollar efter tapeter under tiden. Vi ska nämligen byta rum med Rasmus så att han får ett större. Han blev jätteglad när vi berätta det. Så de blir o tapetsera om o grejja lite. Får se om det blir att vi fixar det på fredag.

Fick tillbaka en uppgift från mattekursen också som jag måste komplettera. Fy f*n jag trodde jag kunde lägga det bakom mig men tydligen inte. Så det blir det att ta tag i imorrn också...*SUCK*

Nej nu blir det viloläge en stund :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela