Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fredag

Publicerad 2010-02-26 14:54:47 i Allmänt,

Vilken härlig vecka det har varit. Har bara varit i skolan en dag och sedan varit ledig. Jag va nere och kollade gladögon och jag får hämta ut dom om ca 2 veckor. Det ska bli spännande och se om huvudvärken kommer släppa tillslut. Va nere igår och betalade dom och innan det var jag till tandläkarn. Hade tur och hade 2 tandläkarbidrag innestående så kostnaden slutade på bara 280 kr. Mycket tacksamt.

Idag har jag varit riktigt duktig. En hel del skolarbete har blivit gjort och det känns väldigt skönt. Äntligen har jag kommit igång med min analysloggbok. Så nu kan jag inte fly längre :)

Har även tvättat och sorterat filmer. Rasmus kom hem från skolan förut, tog sig lite mat och stack sedan ut med BMXen som Robban köpte åt honom igår. Han hade pratat om att cykla på den redan imorse berätta Robban. Han va i eld och lågor när Robban kom hem med den igår. Den fick till och med spendera kvällen och natten inne på hans rum hehe.

Nej nu ska jag sticka till syster blond och träffa spöket. Det buttade på mig igår när jag var där och aktiviteterna har enligt syrran börjat ökat en hel del. Får se vad som sker idag.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-27 18:46:23

:-O OOhh vad spännande! Kommer du ihåg alla halloween kvällar vi haft? Uppe på eran vind i huset tex. Man ska nog inte "leka" med andar men nog är det spännande alltid.



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela