Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

God morgon

Publicerad 2010-02-13 10:03:27 i Allmänt,

Har sovit sååå skönt inatt. Vet inte varför men jag har inte vaknat en enda gång. Kände mig helt och hållet utvilad när jag vaknade.

Gårdagen va riktigt rolig. Va ner på Galaxen och träna med Robban innan det var dags att sticka iväg med syster blond och handla. Träningen gick bra och skönare va att det va väldigt lite folk :)
Följde sen med syrran hem en stund och lekte med barnen. Fick höra William säga igår igen: Äskar Linn ja, sa han och la huvudet mot min axel. Lille älsklingen, va go han är. 

Sen tog jag en sväng till Jejje och barnen och hälsade på. Thilde hade feber så Jejje undra om jag kunde köpa med mat till dom när jag ändå skulle ner till Pressis. Jag ringde Robban när jag gick ner och fick sällskap av honom. Han följde sen med upp till Jejje o barnen och helt otroligt så va Thilde inge rädd alls för honom. Hon gick och bjöd honom på pommes och satt i hans knä. Va riktigt kul att se. Måste erkänna att lusten att skaffa barn ökade när jag såg honom sitta med Thilde i knäet. Han såg ut att trivas själv också :) Men vi får allt vänta tills jag är klar med skolan och börjat jobba lite innan vi tänker på att skaffa barn. 

Jaha då va det snart dags att sticka ner till gymmet. Sen blir det att ta en sväng på stan med Syster röd, Jina o Ems. Bäst att göra mig iordning. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela