Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härliga helg

Publicerad 2010-02-07 15:59:54 i Allmänt,

Igår va vi till Gustavsvik och det va verkligen skitkul! Det blev aldrig att Rasmus hoppa ifrån 10:ans trampolin, inte Robban heller men 7,5 m hoppa Robban från men Rasmus va lite osäker så han höll sig till 5:an. Slog i mig ett antal gånger när vi åkte Forsen men de va riktigt roligt. I vågorna fick Robban agera stötepelare åt både mig o Rasmus. Stackarn, han hade fullt upp :) Det va en riktigt lyckad dag! På kvällen plocka vi ur de sista ur Rasmus rum och alldeles strax ska vi börja tapetsera. Jag o Robban blev lite osäkra så vi väntar på hjälp. Annars skulle de ta hela kvällen för oss och tjaffs skulle de säkert bli emellan oss på grund av olika åsikter och missförstånd :) Nej de e allt bättre o vänta tills Tommy kommer. Då kan grabbarna fixa det tillsammans istället :)

Så om några timmar kan jag börja inreda och fixa till Rasmus rum. Han är just nu med Farmor och har kul. Han blir bara glad om rummet är klart tills han kommer hem. Det som han får fixa själv är hans energidrycker och ställa rätt dom, för det lyckas inte jag med. De ska ju nämligen stå på ett speciellt sätt :)

Nej nu blir det att dricka lite kaffe och sen ska vi köra igång! :)

Kommentarer

Postat av: Agnetha

Publicerad 2010-02-08 12:42:28

Hur blev det kan du inte lägga ut en bild?

Hälsa "pojkarna".

// Agnetha o Jompa

Postat av: Johanna S

Publicerad 2010-02-09 21:50:28

Hurra hurra Linn har börjat blogga igen! Saknar dig men kan nu hålla mig uppdaterad på vad som sker i ditt liv. Hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer till hölan. Hahaha ska jag ta med det gamla video bandet på oss tro? Jäklar vad vi skulle garva då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela