Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Helgen går mot sitt slut...

Publicerad 2010-02-28 17:39:58 i Allmänt,

...och jobbet är där med över. Hörfel frågade mig i veckan om jag kunde tänka mig o jobba för hon ville gärna vara ledig och det gjorde jag med glädje. Men nu måste jag erkänna att det är väldigt skönt att vara hemma igen. Känns som om jag har varit hemifrån jättelänge.

Jag var ju till syster blond i fredags och nåt paranormalt skedde inte. Men det skulle vara väldigt intressant att ett medium eller likande kom hem till dom och undersökte. Varför kan det inte finnas ett svenskt ghost hunters team? Jag ÄLSKAR det programmet. Det går på tv4+ på söndagar kl.23.00. Jag skulle vilja att de kom hem till syrran så vi kunde få lite förklaringar på vad det är som egentligen händer. Nån som känner ett trovärdigt medium?

Nu ska jag alldeles strax krypa upp i soffan och sätta mig och läsa. Har fortfarande 10 böcker kvar som ska läsas och analyseras. Men men...jag har 3 veckor på mig. Ska sätta mig och göra upp en "läsplan" så jag har lite mer koll på läget. Imorrn är jag ledig så då ska jag ha läst ut en bok och gjort analys på den.

Senare ikväll så blir det familjemys med film o gott :)



                     "Om du inte kan ignorera en förolämpning, toppa den. 
                          
Om du inte kan toppa den, skratta bort den.
         Om du inte kan skratta bort den, då är den antagligen välförtjänt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela