Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Helgen närmar sig

Publicerad 2010-02-11 21:20:08 i Allmänt,

Vilken slapp och skön dag det har varit idag. Jag va ledig från skolan och passade på att njuta av en lugn och skön morgon och förmiddag. Det kändes som om det behövdes efter dessa två stormiga veckor. Men det känns så himla skönt nu att allt verkligen börjar ordna upp sig. Till och med skolan känns något lugnare än förut. Visst det är inte direkt så jag kan andas ut helt och hållet men det känns iallafall som jag har läget under någorlunda kontroll!

Va nere på stan förut för i tidningen så fanns en annons om att det va 75% rea på metro. Jag och Hörfel gick in, men ut lika snabbt. FY F*N va folk det var där inne! Det var inte värt det. Sen gick jag och Robban ner till Galaxen och tränade meddans Rasmus var på badminton. Tycker det är så roligt att han har börjat med det igen, och det tror jag han också tycker.

Träningen gick väl lite si sådär. Det va så himla mycke folk där nere och jag gillar inte att behöva stå och vänta på träningsredskapen. Men men... det blev konditionsträning iallafall. Någon styrka kan det inte bli nu. Vet inte vad jag har gjort men ryggen är värre nu än någonsin. Måste ringa till Lars och boka tid hos honom.

Imorgon vet jag inte vad dagen bjuder på. Får se lite vad man har lust till. Vet iallafall att jag ska ner och träna på förmiddagen och sen vara barnvakt vid halv tre. Men det känns som om jag får ta dagen lite som den kommer. Jag har ju iofs en hel del böcker som ska läsas. Har precis läst ut Skattkammarön och nu börjat med orginalversionen av Alice i Underlandet.

Jag hade allt tänkt att jag skulle lägga ut en bild på Rasmus nya rum men tyckte inte att det passa sig nu när det är så stökigt :) Får bli i helgen. Då ska vi hjälpas åt att fixa det sista :)


Nej nu blir det tv-mys!


"Gud skapade mannen före kvinnan. Det är som när jag skriver- först gör jag en kladd"



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela