Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Snökaos

Publicerad 2010-02-20 14:09:52 i Allmänt,

Fy f*n vilket väder! Det är inget annat än innedag som gäller idag. Visst går det att gå ut om man är ordentligt klädd men det är ingenting som lockar! Det har varit en slapp morgon för oss alla tre. Vi har växlat mellan tv:n och datorn. Tur att vi alla har en varsin :) Jag o Rasmus kör Rollercoaster tycoon o Robban RA2 :) Snart ska vi äta Tortillatårta som blev över sen gårdagen och sen blir det nog ännu mer tv o dator hehe. Har faktiskt varit lite duktig och plockat undan lite och bytt sängkläder. Så helt stillasittande är jag inte.

Igår hade vi myskväll. Åt god mat och tittade på film. Jag o Rasmus tog en promenad till Netto och när vi gick där ifrån så gjorde Rasmus lite snödyk och volter. Haha, han såg för rolig ut! Men kul hade vi :)

Ikväll ska vi kolla på film igen. Till vildingarnas land blir det ikväll och det ska bli lite kul o kolla på den då den har varit en av barnböckerna som vi har analyserat i kursen. Boken innehåller väldigt lite text och jag skulle kunna tänka mig att regissören av filmen har analyserat bilderna djupt för att få fram såpass mycket material till en film. Det ska bli kul att se om en annans tolkning av boken stämmer överrens med filmen.

Nej nu är det dags att äta!

 
  "Den mäktigste i familjen = den som bestämer vilket TV-program man ska se"







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela