Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sol!

Publicerad 2010-02-24 14:54:19 i Allmänt,

Stod på balkongen och kände solens strålar bränna i mitt ansikte. Jag blundade en stund och drömde mig bort. Efter bara några minuter kände jag mig redan piggare. Solen gör underverk. Jag njuter när jag ser istapparna börja smälta bort och snöhögen på balkongbordet börjar minska. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter våren som jag gör nu.

Hela denna dag känns väldigt bra. Har varit ledig från skolan och hunnit med en hel del. Städning, tvätt, matlagning, handling och även varit social med Hörfel. Sen kl. 17 ska jag ner till optikern och göra syntest, samt kolla glasögon. Det ska bli riktigt spännande. Som tur är följer syster blond med mig ner och är smakråd. Jag som har sådan otrolig beslutsångest när det gäller accessoarer behöver verkligen ett stöd vid shopping av sådant. Så snart kommer jag se lika smart och bildad ut som jag är ;)

Vad härligt det är när dagar som denna dyker upp. Dagar då allt känns otroligt bra och att det inte finns något som kan förstöra det. Allt rullar på som det ska med skolan, jobb och tvister. Det är så man känner sig oövervinnelig. 
Nu är det som sagt va bara våren som saknas och att snön försvinner så är allt på topp!


                           "Du får inte välja hur du ska dö, eller när.
                     Du kan bara bestäma dig för hur du ska leva. Nu."



                  



Kommentarer

Postat av: Agnetha

Publicerad 2010-02-25 01:05:09

Den bilden var inte nytagen för var är all snön??

Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Publicerad 2010-02-28 20:37:15

shit va smal han var robban :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela