Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sovmorgon

Publicerad 2010-02-05 09:49:26 i Allmänt,

Äntligen har jag kunnat sovit lite längre idag. Vaknade vid 08.30 och kände mig helt utvilad. Det känns som om det kommer bli en bra dag idag.

Igår va det riktigt kul i skolan. Fick lyssna på berättelserna om Illiaden och Odyséen. Det va en slapp lektion men ändå givande. Sen gick jag till Jejje och barnen och myste lite med dom. Fick hur många pussar som helst av Thilde hela tiden :) Så sööööt!
Sen gick vi ner till stan och kikade runt lite och shoppa lite kläder så nu är vi några kronor fattigare. Men men...snyggt va de :)
Innan vi skiljdes åt hade vi snöbollskrig. Haha, jag o Jejje blev som barn på nytt!

Sen gick jag hem och fixade mat så att det skulle vara klart när mina grabbar kom hem. Rasmus var sen iväg på badmintonträning och under tiden grejja vi här hemma och förderedde lite för rumbytet. Rasmus är skitglad för att få ett större rum. Vi ska fixa o grejja med det mer idag och i helgen.
När Rasmus kom hem hade vi mys och kolla film och åt lite god mat. Det va en toppenkväll :)

Nu ska jag snart iväg med Hörfel o gå ner på stan o shoppa...igen :) Jejje jobbar så hon har barnen. Blir nog att gå till badhuset med dom o härja lite. Mer badhus blir det imorrn när det bär iväg mot Gustavsvik i Örebro. DET ska bli skitkul! Rasmus ska hoppa från 10:an säger han, och det tvivlar jag inte en sekund på :)

Nej nu är det dags att göra sig iordning!


Muuu

Kommentarer

Postat av: Agnetha

Publicerad 2010-02-05 12:20:31

Det låter som ni har det bra. Det är verkligen roligt kram till er alla speciellt till Rasmus!!!!

// Agnetha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela